הגיע הזמן לעשות סדר בערימות המסמכים: תלושי השכר, מכתבים, זימונים לקופת החולים, בדיקות רפואיות, חוזים וכל שאר הדפים שנערמים לנו בסלון נכנסים עכשיו לתוך הסמארטפון שלכם
עם כניסת הסמארטפונים והטאבלטים לחיינו, אין באמת סיבה להמשיך ולתייק מסמכים למינהם בקלסרים מנולייינים מחשש שמא יקרעו, יצהיבו או שאר מירעין בישין.
הישום, שעלה לחנויות היישומים לפני מספר שבועות בודדים, מאפשר למשתמשים לשמור ולתייק מסמכים תחת קטגוריות מוגדרות מראש כגון רפואה, עבודה, הסכמים, חוזה דירה ועבודה ועוד, כשלכל קטגוריה קיימת תת קטגוריה נוספת לטובת המסמכים הרלוונטים המצוינות כתיקיות צבעוניות. בנוסף בפני המשתמש עומדת האפשרות ליצור תיקיות חדשות כראות עיניו.
אפליקציית FOLDI. צילום מסך. אפליקציית FOLDI. צילום מסך.
את המסמכים הרלוונטים ניתן ליבא מהיישומים השונים (וואטסאפ, מייל ועוד), כשבנוסף ניתן לסרוק את המסמך ישירות מהיישום עצמו באמצעות לחצן המצלמה המובנה כשאלו יהיו זמינים כקבצי PDF. עוד יוכלו המשתמשים לגבות את כל המסמכים בענן ולשחזר במקרה הצורך (גוגל דרייב למשתמשי האנדרואיד ואייקלאוד למשתמשי האייפון).
לטובת המשתמשים החוששים לפרטיותם, ניתן לנעול את האפליקציה באמצעות קוד אישי.